|  |
Komunikator CTI
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.
|
TelefonCTI
TelefonCTI to profesjonalne narzędzie integrujące komputer z serwerem komunikacyjnym Slican. Aplikacja ułatwia codzienną pracę na każdym stanowisku - pozwala na szybki dostęp do funkcji centrali (przekazywanie połączeń, konferencje itd.), informuje kto i z jakiego numeru dzwoni, prezentuje historię połączeń odebranych, wybranych numerów itp. W poszerzonej wersji Slican TelefonCTI.plus dostępne jest nagrywanie rozmów z wykorzystaniem wewnętrznego systemu nagrywania rozmów EbdREC z możliwością późniejszego zarządzania nagraniami z poziomu aplikacji RecordMAN i wysyłanie SMS-ów.
|
BillingMAN system rozliczeń z modułem grafiki
Program BillingMAN jest aplikacją, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem central Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424. BillingMAN jest programem, który pozwala na precyzyjne dokonanie retaryfikacji rozmów dla poszczególnych abonentów niezależnie od sposobu zaliczania, oraz ich analizę, także graficzną.
Aplikacja zawiera trialową wersję modułu graficznego. Dla central starszych takich jak CCA-2720 i NCT-1248 przeznaczony jest program BillingMAN_CCA_NCT.
|
BillingMAN_CCA_NCT system rozliczeń
Program BillingMAN_CCA_NCT to aplikacja do rozliczania połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem starszych typów central Slican jak CCA-2720 i NCT-1248. Program BillingMAN_CCA_NCT to modyfikacja programu BillingMAN przeznaczonego do retaryfikacji rozmów w centralach MAC-6400, CCT-1668 i CXS-0424.
|
RecordMAN nagrywanie rozmów
Aplikacja przeznaczona jest do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów EbdREC dla serwerów Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424.. Składa się z dwóch części, "serwera nagrań" czyli aplikacji RecordMAN.server, która umożliwia pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej, oraz "klienta" czyli aplikacji RecordMAN.client służącej do obsługi nagrań pobranych na lokalny komputer czyli wyświetlania szczegółowej historii połączenia oraz wyszukiwania konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.
|
ConfigMAN.user
ConfigMAN.user to aplikacja pozwalająca samodzielnie i szybko zmieniać pewne ustawienia wewnętrznej sieci telekomunikacyjnej.
Można ją wykorzystać do nagrywania okazjonalnych zapowiedzi na Infolinii INVENIO - np. informowania o promocji, zmianie czasu pracy lub też, do szybkiego zaktualizowania firmowej książki telefonicznej.
Przeznaczona jest dla użytkowników serwerów Slican MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424.
|
INVENIO
Interaktywny System Zapowiedzi
Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.
W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Infolinie INVENIO dostępne są w centralach MAC-6400, CCT-1668/IP oraz CXS-0424.
|
TAPI - połącz MS Outlook i telefon
Czy pamiętasz czasy kiedy dzwoniło się z poczty?
No cóż… teraz też można, tylko chodzi o inną pocztę i inne dzwonienie.
Slican dołączył do grona producentów oferujących centrale telekomunikacyjne współpracujące z aplikacją MS Outlook®. Połączenie jest realizowane dzięki protokołowi TAPI Slican. Dzięki tej integracji razem już od teraz możesz korzystać ze zunifikowanej komunikacji, łącząc telefon i email.
|
Zintegrowane rozwiązania CRM
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
|
Oprogramowanie hotelowe
Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii GSM oraz dostępu do Internetu, telefonii VoIP i innych nowości centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz mniejszym stopniu środkiem komunikacji gości hotelowych ze światem zewnętrznym. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego.
|
Wiecej informacji znajdą Państwo w katalogach producenta umieszczonych w zakładce "Do pobrania"
|
|
|